Дали најдовте безбедносен пропуст? Известете нѐ!

Во Tigo, вашата сигурност е наш приоритет. Секојдневно ги градиме и одржуваме нашите системи со највисоки стандарди за заштита – но знаеме дека совршена одбрана не постои. Ако забележите некаков безбедносен проблем, ве охрабруваме да нѐ информирате за да го поправиме што е можно побрзо.

Како да пријавите?

Испратете ни е-пошта на [email protected] и наведете:

  • Опис – јасно објаснување на проблемот (на која страница или дел од системот е појавен и каков тип на проблем е);
  • Чекори за повторување – како може да се провери и повтори проблемот;
  • Докази – доколку имате слики, логови или друг материјал што може да помогне.

Што да пријавите?

Секој вид слабост или пропуст што може да влијае на нашите услуги, на пример:

  • Пораки или кодови што може да се појават на веб-страницата без дозвола;
  • Слабости во заштитата на личните податоци;
  • Грешки во системот што можат да влијаат на безбедноста.

Што може да очекувате од нас?

  • Ќе ви потврдиме дека сме го примиле вашиот извештај;
  • Ќе ве известуваме додека го разгледуваме проблемот;
  • Ќе ви кажеме кога е решен;
  • Ве информираме дека не нудиме парични награди и не прифаќаме услови за компензација при пријавување.

Ваши одговорности

За да ги заштитиме Tigo и нашите клиенти, ве молиме:

  • Не пристапувајте, менувајте или бришете податоци повеќе од потребното за да покажете дека постои проблем;
  • Не ја прекинувајте работата на нашите услуги (на пример со напади што ја блокираат работата на страницата);
  • Не се обидувајте да ги измамите нашите вработени за да дојдете до информации;
  • Дозволете ни во разумен рок да го решиме проблемот пред да го објавите јавно.

Ви благодариме што ни помагате да го одржиме Tigo безбеден и сигурен за сите.

Назад