Дали најдовте безбедносен пропуст? Известете нѐ!
Во Tigo, вашата сигурност е наш приоритет. Секојдневно ги градиме и одржуваме нашите системи со највисоки стандарди за заштита – но знаеме дека совршена одбрана не постои. Ако забележите некаков безбедносен проблем, ве охрабруваме да нѐ информирате за да го поправиме што е можно побрзо.
Како да пријавите?
Испратете ни е-пошта на [email protected] и наведете:
- Опис – јасно објаснување на проблемот (на која страница или дел од системот е појавен и каков тип на проблем е);
- Чекори за повторување – како може да се провери и повтори проблемот;
- Докази – доколку имате слики, логови или друг материјал што може да помогне.
Што да пријавите?
Секој вид слабост или пропуст што може да влијае на нашите услуги, на пример:
- Пораки или кодови што може да се појават на веб-страницата без дозвола;
- Слабости во заштитата на личните податоци;
- Грешки во системот што можат да влијаат на безбедноста.
Што може да очекувате од нас?
- Ќе ви потврдиме дека сме го примиле вашиот извештај;
- Ќе ве известуваме додека го разгледуваме проблемот;
- Ќе ви кажеме кога е решен;
- Ве информираме дека не нудиме парични награди и не прифаќаме услови за компензација при пријавување.
Ваши одговорности
За да ги заштитиме Tigo и нашите клиенти, ве молиме:
- Не пристапувајте, менувајте или бришете податоци повеќе од потребното за да покажете дека постои проблем;
- Не ја прекинувајте работата на нашите услуги (на пример со напади што ја блокираат работата на страницата);
- Не се обидувајте да ги измамите нашите вработени за да дојдете до информации;
- Дозволете ни во разумен рок да го решиме проблемот пред да го објавите јавно.
Ви благодариме што ни помагате да го одржиме Tigo безбеден и сигурен за сите.